Tijdens het Krokusfestival in Hasselt kunnen de allerkleinsten onder meer genieten van Nocturama, een dromerige muziektheatervoorstelling vo...

Nocturama

Tijdens het Krokusfestival in Hasselt kunnen de allerkleinsten onder meer genieten van Nocturama, een dromerige muziektheatervoorstelling vol ruisende figuren en poëtische fluisters, waarbij cello, klarinet en stem je meenemen naar de wereld van slaapvaak.

Welkom in het museum van de nacht, de slaapkamer van mijn knuffels.

In de slaap komen de nachtdieren tot leven.
En toch rust alles,
iedereen is moe,
de wekker vertraagt,
de kast dommelt,
de kamer slaapt,
het bed soest,
het licht is moe,
de zon is onder,
ik lig in het donker.

En toch ben ik wakker, wil ik opstaan,
en mijn ogen vallen open.

Al mijn knuffeldieren zijn wakker, ze willen mee op tocht.
Mee op een avontuurlijke droomreis doorheen de schemer van de nacht.



Nocturama is een coproductie van Theater De Spiegel en HERMESensemble voor kinderen van 1 tot 4 jaar. Ze duurt ongeveer 40 minuten.

Krokusfestival toont enkel familievoorstellingen in de wereld van muziek, woord en beeld. Nog tot en met donderdag 15 februari geniet je in Hasselt van het raadsel van de ver-beeld-ing, ontroering, emotie, lach en eindeloze fantasie.



Meer weten?
http://www.krokusfestival.be/
https://planning.despiegel.com/nl/producties/noctu

Foto's?
©Sofie Wanten