De eerste week van de Paasvakantie is al halfweg. Wat gaat het snel! Je verveelt je toch nog niet? Weet je niet meer wat doen? Haal dan snel...

Proefkonijn gezocht: Mijn kind knutselt graag

De eerste week van de Paasvakantie is al halfweg. Wat gaat het snel! Je verveelt je toch nog niet? Weet je niet meer wat doen? Haal dan snel het nieuwe Mama Baas-boek in huis: Mijn kind knutselt graag! En je weet niet wat eerst te doen...

Met wel 100 knutselwerkjes waaronder net die klassiekers waarvan veel jonge mama's (of papa's) niet (meer) precies weten hoe het moet: knutselen met strijkkralen, eieren uitblazen en beschilderen, stempelen, een papieren hoedje of bootje vouwen, scoubidous of pompons maken, papier weven, zoutdeegfiguurtjes kneden, popcorn of marsepein maken, ...

Schrijfster Sarah Devos werkt als freelance schrijver, maar houdt ook van koken, vroeg opstaan, luieren, naar de markt gaan, tekenen, haar lief en haar twee dochters. Voor Mama Baas schreef ze eerder Mijn kind verveelt zich nooit! Emma Thyssen is freelance illustrator. Haar originele tekenstijl is onder meer bekend van Mama heeft alles onder controle en Ik word mama. Mama Baas is een online magazine, blog en community voor en door mama's. Je leest er alles over op mamabaas.com.  


Getest op kinderen zkt een proefkonijn dat tijd heeft voor uren nostalgisch knutselplezier! Iets voor jou? Stel je snel kandidaat! Dat kan per mail naar getestopkinderen@gmail.com of via de Facebookpagina  https://www.facebook.com/getestopkinderen. Vermeld je naam en leeftijd en vertel wat jouw favoriete knutselwerkje is. Reageren kan tot en met dinsdag 11 april.

 

MIJN KIND KNUTSELT GRAAG
Sarah Devos en Emma Thyssen
€ 14,99
https://www.lannoo.be/nl/mijn-kind-knutselt-graag

Het product moet afgehaald worden in Borsbeek. Verzenden kan ook, dan vragen we om de verzendingskosten te vergoeden. In ruil voor het product verwachten we een verslag en foto's.