donderdag 20 april 2017

Kleurrijk, glitters én lichtjes

Lore is zot van schoenen, niet normaal. Ze zou het liefst van al elke dag andere schoenen aantrekken. En hoe meer blingbling, hoe beter. Ik wist dat het event van Skechers én de bijhorende schoenen een topper zouden worden voor haar! En natuurlijk ook voor grote zus, voor wie het ook mag knallen!


We werden uitgenodigd voor een exclusief Skechers kids event in de hippe pop-up binnenspeeltuin Playground in Antwerpen. Bij aankomst kregen Elien en Lore elk hun eigen paar Skechers Twinkle Toes. Kleurrijk, glitters én lichtjes. Wat wil een klein meisje nog meer? 

Met onze nieuwe schoenen aan, schoven we aan tafel. We kregen er een blanco T-shirt en mochten aan de slag met neonverf. Ondertussen kregen de meisjes van het grime-meisje ook leuke neon-kleurtjes op hun gezichtje. 


Elien had de cupcakes al zien staan. Ze was blij toen het startschot gegeven werd en ze koos vakkundig de lekkerste én grootste cupcake uit. (Helemaal haar mama he...)



Alle kleine meisjes werden met hun nieuwe schoenen uitgenodigd voor een workshop Kinderdisco. Er werd gezongen, gedanst en gesprongen onder de deskundige begeleiding van een super-lieve choreografe. Elien en Lore dansten enthousiast mee op de eerste rij. En de schoenen? Die flikkerden vrolijk mee!


Na het dansen kon het uittesten van de pop-up binnenspeeltuin Playground én van de kleurrijke schoenen beginnen.




De sneakers hebben een rits én veters. De meisjes kunnen hun schoenen makkelijk aan- en uitdoen dankzij de rits. De veters zijn ideaal om de sneakers stevig te laten vastzitten. Lore heeft graag dat haar schoenen erg vast zitten. Elien heeft het liever wat losser, want voor haar spant het nogal gauw. Dus ideaal om dit zelf te kunnen regelen met de veters.

Ik moet je niet vertellen dat de meisjes hun nieuwe schoenen de dag na het event wilden aantrekken om naar school te gaan? Maar omdat de sneakers van stof gemaakt zijn, leek dat me geen goed idee. Het regende namelijk oude wijven! Het was niet evident om die ochtend andere schoenen aan te krijgen bij de meisjes. "Ik wil mijn nieuwe lichtjesschoenen aandoen!", "Ik ook!". Ik heb hen dan maar wijsgemaakt dat de lichtjes stuk gaan als ze nat worden... Toen was het oké. Gelukkig was het de dag nadien een droge dag. Dan konden ze ein-de-lijk met hun nieuwe lichtjesschoenen naar school. 


Opvallen doe je zeker en vast met deze Skechers! Iedereen had gezien dat de meisjes nieuwe schoenen aanhadden. De lichtjes charmeren de kleine kleurtjes, juf Cindy was fan van de vleugeltjes op de zijkanten en een vriendinnetje van Elien wilde zo snel mogelijk dezelfde schoenen. 

Eerlijk? Moest ik alleen staan in de schoenwinkel en schoenen zou moeten kiezen voor de meisjes, zou ik ze zelf niet kiezen. Ik vind ze wel érg opvallend. Maar... de fonkeling die deze schoenen in de oogjes van mijn meisjes brengen, doet me helemaal smelten. Hoe meer blingbling, hoe beter. Je bent jong en je wilt wat: Skechers schoenen! Felle kleuren, hippe details én (vooral!) die lichtjes! *smelt*

Lore is zooo trots als ze haar lichtjesschoenen aanheeft. En de lichtjes gaan niet alleen aan als het donker is, maar ook op klaarlichte dag. Heerlijk vindt ze dat!



Moesten deze schoenen niet goed zitten, had Elien ze nooit aangedaan, zelfs niet voor de lichtjes! Elien is erg gevoelig voor schoenen. Een schoen moet echt als gegoten zitten, anders vliegt hij uit. En deze sneakers zitten prima, vindt ze. De zolen zijn soepel en erg zacht. Groot stapcomfort, geloof me!



Hou je van kleurrijke schoenen, funky details en soms ook flikkerende lichtjes? Het eigentijds Amerikaans schoenenmerk Skechers heeft het allemaal. De combinatie van leuke prints, funky details, knallende kleuren én lichtjes maken deze schoenen echt onweerstaanbaar. 

Niet enkel hippe meisjes, maar ook coole jongens, stoere papa's en mama's vinden bij Torfs een comfortabel paar Skechers: vederlicht en super gemakkelijk!


Je vindt deze 'hoge sneaker Skechers blauw met lichtjes' bij Torfs voor € 59,95: in de winkel of online. Voor de snelle beslissers: je krijgt momenteel 10% korting! (€53,95)
Bekijk zeker de Skechers Twinkle Toes-lijn. Deze collectie is verkrijgbaar in tal van verschillende kleuren.


Meer weten?

http://skechers.be/