De meisjes hebben een goed uitgeruste keuken: koelkast, vuur, oven en opbergruimte. In de zaal is één tafel met ruimte voor 4 couverts. Het ...

Vakantietip: Menukaart voor 't keukentje

De meisjes hebben een goed uitgeruste keuken: koelkast, vuur, oven en opbergruimte. In de zaal is één tafel met ruimte voor 4 couverts. Het enige wat nog ontbrak, was de menukaart. Hierdoor bestelde mama vaak iets dat niet te verkrijgen was. Maar dat probleem is nu opgelost.

We verzamelden enkele oude Libelles en reclamefolders van supermarkten. De meisjes kregen een schaar, lijm en een leeg blad papier. Uitkiezen, knippen en plakken.
 

Niet veel later was de menukaart van mijn zoetebekjes klaar. Mama schoof haar voetjes onder tafel en koos uit. 


Voor mij: een hamburger en vervolgens een bordje huisgemaakte macarons, alsjeblieft.

Niet veel later werd ik op mijn wenken bediend. Heerlijk!


En toen mijn bordjes leeggegeten waren, kwam Elien met een briefje van de bibliotheek af.
Mama: "Wat is dat?"
Elien: "De rekening, natuurlijk!


De drankenkaart, daar zijn we nog aan bezig. Tegen dat Tournée Minérale afgelopen is, staat die op punt!