Op een avond... Het oneindige verhaal voor het slapengaan. Op een avond zat ik lekker in mijn kamer, toen er plotseling op de deur werd gekl...

Proefkonijnen gezocht: Op een avond

Op een avond... Het oneindige verhaal voor het slapengaan. Op een avond zat ik lekker in mijn kamer, toen er plotseling op de deur werd geklopt… Bij maar liefst 14 proefkonijntjes wordt binnenkort op de deur geklopt... Wie zou dat zijn? Stel je snel kandidaat!

Met deze woorden begint het heerlijke 'slapengaanverhaaltjesboek' van Henrike Wilson. In de haar bekende vertederende stijl (die we kennen van onder andere De kleine kerstman en  Lotje) vertelt ze hoe beer in zijn huisje zit te kneuteren en opschrikt als er op de deur wordt geklopt.

Je kind op schoot zal het heerlijk vinden om op het stevige kartonboekje te mogen kloppen, voor de deur opengaat. Klop klop...


 
Wie zou dat zijn?
Het is een goede vriend, die langskomt om een verhaal te vertellen dat als volgt begint:
"Op een avond zat ik lekker in mijn kamer, toen er plotseling op de deur werd geklopt…"

Het herhalingspatroon, met steeds nieuwe dierenvrienden die langskomen, zal iedere peuter verrukken. En het einde sluit aan op het begin. Dus ga vooral door tot de oogleden zwaarder en zwaarder worden, die van (groot)ouder én kind. Slaapwel!



Getest op kinderen zkt 15 (!) proefkonijntjes om heerlijk weg te dromen bij dit boek. Iets voor jou? Stel je snel kandidaat. Dat kan met een reactie op de blog (vermeld je e-mailadres) of via de Facebookpagina  https://www.facebook.com/getestopkinderen. Vermeld je naam en leeftijd en vertel wie 's avonds altijd op jouw deur mag komen kloppen. Reageren kan tot en met maandag 6 februari.


OP EEN AVOND
Henrike Wilson
€ 8,95
http://www.lemniscaat.nl/Jeugd/Prentenboeken

Foto's?
Lemniscaat


Het product moet afgehaald worden in Borsbeek. Verzenden kan ook, dan vragen we om de verzendingskosten te vergoeden. In ruil voor het product verwachten we een verslag en foto's.