dinsdag 10 januari 2017

Proefkonijn Storm

Ik ben Storm.
Ik ben geboren op 28 februari 2012.

Mama, papa en de zusjes noemen me ook wel eens broer of broere.
Ik ga ontzettend graag naar school.
Mijn lievelingskleuren zijn groen en blauw, daar ben ik echt helemaal weg van.
Mijn lievelingsdier is onze poes, die heet pluis. Het is een grijs gestreepte.
Mijn lievelingseten is Bolletjes in tomatensaus en FRIETJES. Daarvan eet ik wel 2 borden leeg!
Ik speel het allerliefste met mijn racebaan en fiets. Lekker crossen! Maar het liefst van al speel ik buiten.
Ik smeer het liefste choco op mijn boterham.
Mijn eerste woordje was 'papa'.
Ik ben bang voor... euh niets specifiek, enkel na de verschillende oma’s die de afgelopen maanden zijn overleden, heb ik soms schrik dat mama en/of papa ook gaan doodgaan.
Naar een onbewoond eiland neem ik mijn doudou en zussen mee.
Je doet me plezier met alles van Cars of Studio 100.
Ik word heel boos als ik mijn zin niet krijg.
Ik ben fan van Studio 100 en Disney.