zondag 15 januari 2017

Proefkonijn Amber

Mijn naam is Amber.
Ik ben geboren op 19 februari 2014.

Mijn lievelingskleur verandert nogal eens, momenteel is het paars.
Mama en papa noemen mij ook vaak 'Ambie'.
Ik vind eigenlijk alle diertjes leuk, maar katten spreken me toch wel heel erg aan. Ik hou ook heel veel van mijn hondje Nina!
Tussen mijn boterham eet ik het liefst choco of smeerkaas en een vleesje om erbij te knabbelen. En pizza eet ik ook heel graag.
Mijn eerste woordje was 'bal'.
Ik ben een heel klein beetje bang van spoken, maar als ik mijn tutie en mijn aapje heb, dan kan ik de hele wereld aan. Dat zou ik dan ook meenemen naar een onbewoond eiland.

Ik word heel boos als ik moe ben.
Je doet me plezier met spulletjes waarmee ik me mooi kan maken zoals echte prinsesjes!
Ik ben grote fan van Prinsessia maar eigenlijk ook wel van alle andere figuren van Studio 100.