Weet je nog dat we onlangs 2 pakjes maakten voor de 'Speelgoed voor elk kind'-actie? In deze pakjes zaten knuffels, een Playmobil-d...

Aapje for life

Weet je nog dat we onlangs 2 pakjes maakten voor de 'Speelgoed voor elk kind'-actie? In deze pakjes zaten knuffels, een Playmobil-doosje en een kinderkookboek. Niet lang na het verschijnen van het blogbericht kregen we een mailtje van de mama van Margo.


"Onze dochter is ondertussen dan wel al 10 jaar, maar toen ze geboren werd kocht papa in de winkel van het ziekenhuis een aapje.  In het begin waren alle knuffels ok, maar sinds een aantal jaar zijn aapje en Margo onafscheidelijk.
Aapje begint jammer genoeg stilaan uit elkaar te vallen van de vele knuffels. We vroegen al aan de ziekenhuiswinkel of zij misschien nog een dubbelganger hadden, maar ze konden ons zelfs niet meer zeggen welk merk het was (wij ook niet vermits het labeltje versleten is). En sindsdien kijken we altijd uit naar een reserve voor ons aapje, vermits het er niet naar uitziet dat ze er snel afscheid van zal nemen.
Tot ik jullie fb-pagina aan het bekijken was en wie zag ik daar...... Ons aapje!!!!
Kunnen jullie mij misschien zeggen van welk merk hij is, zodat ik de fabrikant kan contacteren om er nog eentje aan te schaffen?
"


We mailden terug dat Aapje nog niet vertrokken was en dat we wel een nieuwe knuffel in ons 'Speelgoed voor elk kind'-pakket zouden stoppen. Aapje kon dan naar Margo.  

"Dat was nu niet mijn bedoeling om je last te bezorgen, maar dat zou super lief zijn! Ik wil je er natuurlijk ruim voor vergoeden! En wij sturen zeker ook een pakket speelgoed op naar dat fijne goede doel! Laat je me je rekeningnummer weten e. Hoeveel ik je moet?
Er gaat er eentje super mega fantastisch blij zijn. En je weet maar half hoeveel plezier je mij doet :-)! Ik leg hem als pakje onder de kerstboom denk ik. Groetjes."

En Margo woont helemaal niet zo ver van hier, dus pakten we Aapje in als een mooi kadootje. En we stopten het in haar brievenbus. En natuurlijk moest Margo's mama ons daar niet voor vergoeden. We hoefden helemaal niets in de plaats en waren vooral heel blij dat Aapje weer graag gezien zou worden. Hier lag hij in de kast... niemand keek naar hem om.


De dag nadien mailde Margo's mama ons:
"Ik vond 'Aapje' (zo noemt hij bij ons) net in de brievenbus.
Vermits ik nog niet van je gehoord heb wat je er graag voor zou willen, dacht ik zo (in het kader van de warmste week) om een bedrag over te schrijven aan de Cliniclowns in de naam van je meisjes? Lijkt je dat wat?
Ik wens jullie in elk geval zeer fijne kerstdagen en een fantastisch 2017!
Warme groetjes"


Fantastisch! Aapje for life!
Warm, warmer, warmst!