zondag 27 november 2016

Proefkonijn Vlinder

Ik ben Vlinder.
Ik ben geboren op 1 december 2010.

Ik ben gek op turnen en zwemmen.
De kleuren die ik uit de potlooddoos zal halen zijn roze en paars.
Een bijnaam heb ik niet echt, buiten soms eens zusje, komt dan ook vooral van broer en zus.
Ik ben niet altijd even gek op dieren en heb dus ook niet echt een voorkeur. Maar naar de dierentuin gaan doe ik dan weer wel heel graag!
Ik eet mijn bordje helemaal leeg als er frietjes of verse lasagne op liggen.
Tussen de sandwiches doe je mij plezier met choco.
Ik ben niet erg gek op donker.
Ik ben heel erg bang van dieven.

Wat ik zeker meeneem naar een onbewoond eiland is mijn turnpakje… want ja ik turn werkelijk overal!
Ik ben helemaal fan van Ghost Rockers, met spulletjes hiervan kan je mij ook een groot plezier doen!