zondag 3 juli 2016

Proefkonijn Storm

Ik ben Storm.
Ik ben geboren op 28 februari 2012.


Ze noemen mij wel eens 'broer' of 'broere'. 
Ik ga ontzettend graag naar school.
Groen en blauw zijn mijn lievelingskleuren, daar ben ik echt helemaal weg van.
Onze poes is mijn lievelingsdier. Ze heet pluis, het is een grijs gestreepte.
Bolletjes in tomatensaus met frietjes, dat eet ik het liefst! Daarvan eet ik wel 2 borden leeg!
Ik speel het allerliefst met mijn racebaan en fiets. Lekker crossen. Buiten spelen, dat doe ik graag!
Op mijn boterham? Choco alsjeblieft.
Mijn eerste woordje was 'papa'. 
Ik ben voor niets bang. 
Naar een onbewoond eiland neem ik mijn doudou en m'n zussen mee.
Je doet me plezier met alles van Cars of Studio 100.
Ik word erg boos als ik mijn zin niet krijg.
Ik ben fan van Studio 100 en Disney.