zaterdag 23 juli 2016

Proefkonijn Lotte

Ik ben Lotte.
Ik ben geboren op 28 januari 2016.


Ik luister ook naar 'Lotje', 'kleintje', 'pruts'.
Slapen is op dit moment mijn grootste hobby: zo'n 17 uur per dag.
Mijn lievelingsknuffel is mama en papa.
Mama's melk, daar doe ik alles voor!
Ik speel het allerliefste met papa, want hij vertelt grappig tegen me en hij zingt zelfs voor mij!
Ik ben bang voor koude en plotse, harde geluiden.
Naar een onbewoond eiland neem ik mijn mama en papa mee.
Je doet me plezier met verhaaltjes vertellen, me dicht bij je te houden en me vooral veel aandacht te geven.
Ik word helemaal rustig als ik in iemand tedere en wiegende armen kan liggen.
Je krijgt mijn glimlach als je me streeltjes over mijn neusje geeft.
Ik word heel boos als ik niet op tijd eten of aandacht krijg.
Snuffels is mijn dikste vriend.