'Say yes to new J&Joy adventures', dat zag Lander wel zitten. Met de zomercollectie van J&JOY ga je een stralende zomer teg...

Mooi én degelijk: yes!

'Say yes to new J&Joy adventures', dat zag Lander wel zitten. Met de zomercollectie van J&JOY ga je een stralende zomer tegemoet.


Stoere jongens wanen zich op een expeditie door het tropische regenwoud: jungle prints en palmbomen troef dit seizoen! Met iconische kleuren en een grote keuze aan T-shirts, (zwem)shorten en kleurrijke polo's heeft J&Joy alles in huis om met een casual outfit de kust onveilig te maken. Nieuw deze zomer zijn de vintage petten, vrolijke sokken en leuke flip flops: beschikbaar in verschillende stijlen en kleuren. Deze zomer wordt epic!

Maider, de mama van Lander, kende het merk J&JOY nog niet. "Maar ik vond de aankondiging op de Facebookpagina wel leuk en de kleertjes leken stoer. Omdat mijn bijna tweejarige nog wel een stoer zomerjasje kon gebruiken, heb ik mijn kans gewaagd. Het merkje bestaat al sinds 2006 zag ik op het T-shirt staan." Maider keek meteen ook even op de website en stelde vast dat er geen verkooppunten in de buurt zijn. "De dichtsbijzijnde winkel bevindt zich in Turnhout." Gelukkig is er ook een webshop. Die vind je hier.

Maider en Lander kregen een pakje thuisgestuurd met een jasje en een T-shirt. "De jas zou ik zelf kiezen moest ik die in de winkelrekken zien hangen. Het T-shirt zou ik misschien niet zo snel zelf kiezen, omdat de basis wit is. Dat probeer ik een beetje te vermijden bij mijn kleine avonturier, die ook nog eens een ervaren smospot is."




Het jasje kwam goed van pas de voorbije weken, in de natte lente. "De jas is luchtig, maar tegelijkertijd stevig. Het stofje lijkt regenbestendig. De zakken van de jas zijn afgewerkt met ritsen. Handig om een zakdoek in te steken." Die zakdoeken zullen voortaan niet meer uit zijn zakken vallen, zoals voordien. "Aan de binnenkant zitten 2 kleine binnenzakjes die je kan sluiten met een plak en trek. Zo kan ons kleine stoere ventje alvast oefenen voor later, want elke stoere vent heeft een binnenzak om zijn portefeuille weg te steken."

Het enige dat mama Maider mist aan het jasje is een afneembare kap. "De kap hangt eraan vast en je kan ze er dus niet afhalen wanneer je geen regen verwacht. Een kap die afneembaar is met drukknopjes zou ik handiger vinden. Het voordeel is dan weer wel dat er tijdens het wilde spel van de 2 broers geen kap kan afgetrokken worden." Elk nadeel heb een voordeel, zei een bekend voetbalfenomeen ooit.



"Ik vind de kleuren van de jas wel leuk. Aan de buitenkant heb je een stoerdere jeanslook die afgewerkt wordt met wat fellere details: het logo in fluo geel op de linkerborst en fluo gele details aan de zakken. Ook de binnenkant is afgewerkt met een print: iets zachter geel/groene blaadjes. Door deze blaadjes-print krijgt het echt wel die jungle-look." Maider houdt van kleur voor de kleding van haar jongens. "De blaadjes vind je ook terug in de binnenkant van de kap, waardoor de leuke binnenkant ook een beetje naar buiten komt. Dat doorbreekt het blauwe van de kap. De jeanslook zorgt ervoor dat het jasje makkelijk combineerbaar blijft op verschillende outfits.



"Another day. Another chance.", staat op het T-shirt. "Ik vind de kwaliteit zeer goed. Het T-shirt voelt stevig aan en is gemaakt van 100% katoen. De opgenaaide details zorgen voor extra dikte en stevigheid. De tekst staat schuin geprint op verschillende manieren en verschillende kleuren. Zo komt het stoere weer duidelijk naar boven."



Lander zelf vindt alles oké wat mama hem aantrekt. "Hij heeft nog geen uitgesproken mening over wat hij wel en niet wil aandoen. Maar toen het pakketje met de post aankwam en ik te nieuwsgierig was of hij er mee zou staan, hebben we gauw eventjes gepast. Hij stond ermee te paraderen en was zelfs boos toen hij het terug moest uitdoen."

Lander is bijna twee en zit pal op het gemiddelde van lengte en gewicht. De kleding is maat '2 jaar', maar tailleert eerder groot. "De kledij zit ruim voor hem. Bij het T-shirt is het niet storend en zo zijn we zeker dat we ze de hele zomer en voor de warme herfstdagen kunnen dragen. De jas is nu ook zeker al draagbaar. Alleen moet ik de mouwen dan omslagen. En met een beetje geluk past hij dus volgende lente ook nog!" Maider denkt zelfs dat het jasje ook voor grote broer Rens (3,5 jaar) zou passen. Lekker lang plezier dus!

Ook na het wassen en strijken, ziet alles er nog perfect uit! "De kledij blijft mooi en degelijk. De naden trekken niet scheef zoals je soms met andere T-shirts heel erg snel hebt." Dat vindt Maider erg belangrijk. "Ik koop degelijke, duurzame en eerlijke kledij. Degelijke kledij die mooi blijft na een aantal keren wassen. Duurzame kledij die er na gebruik nog even nieuw blijft uitzien. En kledij die gemaakt werd op een eerlijke manier. Als we dan met J&JOY als surplus een Belgische ondernemer kunnen steunen, is dat zeker mooi meegenomen."



'Say yes to new J&Joy adventures' Lander deed het en had nog geen seconde spijt!

De jas Blue Sharp is verkrijgbaar in de maten 2 tot 12 jaar voor € 84,95. De T-shirt White Days is verkrijgbaar in de maten 2 tot 14 jaar voor € 29,95. 

Meer weten?
http://webshop.jn-joy.com/nl