Nog heel even en het is vakantie! Het aftellen kan beginnen...

Het aftellen kan beginnen

Nog heel even en het is vakantie! Het aftellen kan beginnen...

Elien en Lore gaan ontzettend graag naar school. Alleen dat vroege opstaan en het vroeg gaan slapen vinden ze er niet leuk aan. En dat valt in de vakantie weg... Heerlijk lang uitslapen (hopelijk!) en 's avonds nog lekker lang buiten spelen (hopelijk!). Moet ik je nog vertellen dat we stiekem al héél erg uitkijken naar de 2 maanden grote vakantie die voor de deur staan? Nee toch? 

Het uitkijken naar... vind ik zelf altijd ge-wel-dig! En ik probeer het graag zo tastbaar mogelijk te maken voor de meisjes. Morgen beginnen we eraan: het aftellen naar de zomervakantie. Ik bedacht 15 leuke opdrachtjes en verzamelde 15 gekleurde waterballonnen.



Je rolt het briefje op, stopt het in een ballon, haalt diep adem en blazen maar... 15 ballonnen kregen een plekje aan het schuifraam. Vanaf morgen gaan we elke dag 1 ballon kapot prikken. Want we komen elke dag een beetje dichter bij die lange vakantie. Hoe minder ballonnen, hoe dichterbij... En elke dag een leuke opdracht. Ik kijk er al naar uit!



Kijken jullie ook uit naar de vakantie?