O nee! Mijn gezicht staat vol puistjes en ik krijg haar op plekken waar ik dat nooit had verwacht. Met het ultieme jongensboek leer je alles...

Proefkonijn gezocht: Het ultieme jongensboek

O nee! Mijn gezicht staat vol puistjes en ik krijg haar op plekken waar ik dat nooit had verwacht. Met het ultieme jongensboek leer je alles wat je moet weten om een echte man te worden!

Van de veranderingen die je lichaam ondergaat tot omgaan met pesten en groepsdruk, en veilig vrijen. Het ultieme jongensboek behandelt het allemaal. Met verrassende weetjes, verhelderende anekdotes en grappige illustraties. Verantwoord én grappig! 

Dit onmisbare voorlichtingsboek is recht voor de raap, taboeloos en gevat.
Je leert meer over het leven van een jongen, er goed uitzien, schaamhaar en seksdingen, het leven van een man, ...

Getest op kinderen zkt een echte jongen vanaf 12 jaar. Wil je alles te weten komen over volwassen worden? Stel je dan snel kandidaat. Dat kan via een reactie hieronder of via de Facebookpagina https://www.facebook.com/getestopkinderen. Vermeld je naam, leeftijd en vertel waarom jij graag een jongen bent. Reageren kan tot en met zondag 31 januari.


HET ULTIEME JONGENSBOEK
James Dawson & Spike Gerell
€ 12,95


Het product moet afgehaald worden in Borsbeek. Verzenden via bpost kan ook. Dan vragen we om de verzendingskosten te vergoeden. Je mag het product na het testen gewoon houden, in ruil voor een verslag en foto's.