Tijdens deze Voorleesweek geven we iedere dag een voorleesboek weg om uit te testen. Vandaag: Als ik een boek was van José Jorge Letria en...

Proefkonijn gezocht: Als ik een boek was

Tijdens deze Voorleesweek geven we iedere dag een voorleesboek weg om uit te testen. Vandaag: Als ik een boek was van José Jorge Letria en André Letria.


Als boek kun je bij iedereen thuis komen. Je kunt nieuwe werelden tevoorschijn toveren. levens veranderen. Met je lezers de zeeën bevaren, op weg naar een onbewoond eiland. Maar... dat kan natuurlijk alleen als je gelezen wordt. Daarom is er één ding dat je als boek écht niet leuk vindt: stoffig worden in de kast. Een ode aan het boek voor boekliefhebbers van alle leeftijden. 


Getest op Kinderen zkt een boekliefhebber om het boek te testen. Iets voor jou? Stel je dan snel kandidaat. Vermeld je naam, leeftijd en vertel wat jij het leukste vindt aan een boek. Dat kan via een reactie hieronder of via de Facebookpagina https://www.facebook.com/getestopkinderen. Reageren kan tot en met vrijdag 27 november.

ALS IK EEN BOEK WAS
José Jorge Letria en André Letria
€ 14,95
http://www.bookisland.be/nl/boeken/als-ik-boek-was

Het product moet afgehaald worden in Borsbeek. Verzenden via bpost kan ook. De verzendingskosten zijn dan voor jou. Je mag het product na het testen gewoon houden, in ruil voor een verslag en foto's.